måndag, september 14, 2009

blandat..

Nona löper och det är livat här hemma.
Hugo fattar inte att han är kastrerad och Nona fattar inte att hon är för gammal för att paras.. hon bara ska.. Åkte spårvagn häromdan med henne och det klev på en annan hund.. Hon satt och yla hela vägen in till stan så folk vände sig om och trodde väl att jag slog henne.. eller nåt..

På kursen så satt hon bara och gnällde efter hanarna som var med, inte ens sitt kunde hon.. och som Nicklas sa, alla har vi våra olika problem med hundarna.. en del är lite lösaktiga, hahahaa..


Har på börjat massageterapeut utbildning för människa nu me, riktigt skoj är det..
hoppas ju på att det kan ge jobb sen..


helgen som va var det utgång som gällde..


Spenderade lördagskvällen med Ulrika. Vi satt hos mig och pimplade lite alkohol innan vi åkte in till Den Dansande Dingon.. Ockuperade våra välformade arslen på uteserveringen och fick "Emanuel Special" levererade med jämna mellanrum.. supergod drink men shit så farlig.. den innehåller massa alkohol men det känns inte på smaken.. däremot märker man det ganska tydligt efter några stycken, haha



Efter att ha suttit där i X antal timmar, behövde vi röra lite på dököttet och skulle iväg å dansa..
(läs vinglade iväg) Nästa anhalt? Deep..
Men OOOOOOJ vad vi dansade??INTE NÅNTING!!!
Vi var där i typ... 3 minuter innan det blev dingon igen.. hahaha
Där hann jag va i 5 minuter sen fick jag 2 glas vatten o 1 glas cola från 3 olika personer.. hmm, undrar om dom ville säga mig något, haha

När dingon stängde stod vi i valet å kvalet...Skulle vi ge oss in på Hard Rock, vars vakt.. en gammal jobbarkompis till mig som vi terroriserat ca 30 ggr tidigare under kvällen?? eller skulle vi tillbaka till Deep??
Hum.. Det bidde Deep..


sen nån gång efter 4.30 bar det av till Burger king så klart..Vi ockuperade en bänk på utsidan och började möla hamburgare och kasta pommes..


ganska snart kom det fram en Habib.. Han sa att han satt på vår bänk tidigare, och att det därmed var hans bänk..Medans Ulrika tyckte att hon säkerligen suttit på den bänken långt före han ens kom hit.. haha
Sen kom några andra tomtar förbi och tjatade.. Varpå Jag tyckte att man inte kunde lyssna på nån som har sås över hela ansiktet.. hahahaha..


Galet var det iaf hela kvällen och jag har alltid sjukt roligt med Ulrika..
Vet inte om det är hon eller jag som kommer på alla dumgrejer vi gör??
Eller så är vi inte så bra för varann hahahaa....
Skulle jag skriva alla bus vi gjorde under kvällen skulle det bli hur många sidor som helst.
Ser fram mot nästa gång vi ska ut igen.. Dock blir de lite mindre alkohol nästa gång =)



1 kommentar:

Lotta sa...

Usch då. Nona låter ju som om hon är riktigt rolig när hon löper... *ler*
Är det inte dags för en reunion snart med Harley-kullen, tycker du? Hade varit så kul att se alla igen..:)
Kramar från Skåneland