söndag, september 27, 2009

Galen helg igen

Full fart på båda hundarna här hemma som vanligt, men vi har inte gjort något speciellt förutom våra kurser som vanligt så det finns inte så mycket roligt att skriva om dom.
Så jag skriver om min helg istället

En galen men rolig helg.. igen =)





I fredags skulle jag bara åka in till stan och titta en sväng, då springer jag på världens bästa underbaraste Janne. Vi jobbade ihop på volvo men sen flyttade han till finland.
Det är världens goaste människa och man blir alltid glad när man är med han.
Jag är så glad att jag sprang på han då han väldigt sällan är här.
Även om jag alltid ser till att ha roligt när jag är ute så är det extra roligt med Janne..
Han är "one of a kind"!
Det blev verkligen en helkväll, inte hemma förrän 5-6 nån gång på morgonen.





Lördag kvällen spenderades först i två timmar utanför Dubliners där jag tjata med Nicklas, oxå en helskön människa som verkligen bjuder på sig själv. Sen en sväng förbi Dingon som vanligt tills Annelie ringde och ville jag skulle komma till Glow, vi har inte träffats på evigheter så fast jag inte hade pengar egentligen så gick jag dit och som tur är så känner jag en vakt där så det var bara att springa in gratis =)
Sen bjöds det på allt möjligt så de va en billig kväll för mig, och det dansades så jag har ont i hela kroppen idag.
Ännu mer dans blev det idag då vi övade inför showen, börjar få lite ångest nu att ja ska va med, känns inte riktigt som min grej att visa upp sig inför hundratals människor, men men.. kan ju inte hoppa av nu.
Och det blir nog riktigt roligt så fort allt är färdigt.

Nu är det sovdags för nu är det jobba som gäller i två veckor!

Inga kommentarer: