måndag, december 08, 2008

Ny rapport

Dom måste snurrat till det igår när dom sa att Hugo kanske skulle få komma hem redan imorrn.Han ska stanna till minst onsdag. Nu känner jag mig lite lugnare.Viktigt att ha koll när han börjar få mat att inte stygnen i tarmen går upp.Dom säger att han är otroligt pigg och lätt att ha att göra me.
Men vi får väl se sen vad det står i journalen när jag hämtar hem han.

Snart dags för jobbet. Stämningen där är inte den bästa just nu.
Alla hör olika rykten men ingen kan säga vad som stämmer och alla är oroliga för om just dom får gå.

Jag struntar snart i om jag får gå, bara jag får veta!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att allt gått bra med Hugos operation. Tänk allt han gått igenom.... och ändå verkar han vara en sådan "happy-go-lucky" hund.
Inte dåligt.
Kram på er
Lotta o Challe