torsdag, december 11, 2008

Volvo suger!!

Uppsägningarna gick tydligen inte rätt till!!



Jag hade inte klarat mig ändå. Men rätt ska va rätt!!
Folk med brun tunga har fått behålla jobbet medan andra med bra kompetens har fått gå.
Skulle ALDRIG falla mig in att slicka nån i röven, jag tänker fortsätta säga vad jag tycker och tänker om allt som jag har en åsikt om.

Säga upp nån som varit anställd i 5 år, ingen frånvaro, ställer alltid upp på övertid. Så behåller man nån som bara varit anställd i 3 år för att? Ja varför?
FEL FEL FEL!!
Vad hände med LAS?

Och som vanligt så vet inget nånting om nåt utan skyller på nån annan.

Jag är nog ganska så glad att jag slipper det stället nu.


1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, fy o usch för vissa arbetsgivare!! :( Har själv egen erfarenhet av sånt rävspel...

Kramar från oss till er!!