fredag, juli 03, 2009

ont som fan!

Eftersom det är så varmt nu så blir det inte så långa promenader på dagarna, brukar gå lite längre på kvällen/natten..
Idag gick det inte alls bra att göra så..
hann bara kliva ut ur porten ta några steg och börjar rätta till kopplen, då kommer det en jävla katt springande..
det har hänt förut men nu gick det inte alls lika bra som det gjort annars..
jag stupade rätt i backen, kände hur det sved till i ansiktet och även att de smaka grus i hela munnen..
shit va de gjorde ont, men man vill ju inte skrika rätt ut utanför grannens fönster mitt i natten.
så jag bet ihop samlade ihop mig och hundarna och klev in igen..
de va ingen vacker syn i spegeln sen, fyy..
skrapsår på kind, näsa o haka, ganska ytligt som tur va. men jag hade spräckt läppen på två ställen.. hela insidan.. ser ut som linda rosing på halva munnen.. skrapat av två knogar ser det ut som o den handen är nästan dubbelt så tjock som den andra.. den andra skrapa jag på insidan..
fyy va arg jag va, men inte kan jag skälla på dom heller.. kan knappt prata för de gör så jädra ont..
ja lär ju inte kunna massera på ett bra tag.. skit..
idag är dom till salu väldigt billigt!

2 kommentarer:

Bossa sa...

Fy fasen! Stackare! Är ju det där man fasar för att man en gång ramlar när de gör så där :/ Ibland önskar man att man bodde i en asfalterad hage utan grannar och ett högt staket runt så inga djur kommer in :D

Anonym sa...

Stackars dig, kan bara tänka mig hur ont det gör :(
Trist att massage blir lidande.... men se till att du är bra till den 8/8 i alla fall!
Jag bjuder en hundring för Hugo ;-)
Elton skulle säkert uppskatta sällskapet och vi kan höja staketet på baksidan *ler*
Krya på dig!
kram
Cissi