fredag, juli 10, 2009

Royal är bra skit!

ja börjar läka nu ;-)
efter att min hand i flera dagar va svullen från fingrar till handled så kom jag på att jag har ju en olja hemma som vi fått på kursen som är bra för allt möjligt, så smörjde in ordentligt häromkvällen.. på morgonen blev jag faktiskt riktigt förvånad. svullnaden hade nästan försvunnit och såren såg jättefina ut..
i ansiktet är det helt borta.. skitbra ju..
royal defence heter oljan. vill nån köpa så har jag ;-)

lite stelt är det fortfarande och de ömmar vid vissa rörelser och fingrarna domnar ibland, men den funkar, haha
masserade faktiskt två hundar åt en god vän häromdan.
de gick riktigt bra och jag tror att matten var nöjd ;-)
hon har iaf bokat in 5 nya hundar åt mig på tisdag och jag är jätte tacksam..

imorrn är jag bjuden på valpträff, ska bli superkul!!
hoppas vädret blir ok och att jag inte glömmer kameran..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att din hand börjar bli bättre - tur du kom på Royalen :-)

Kul att du har kunder!
Jag ligger lågt just nu men tänkte gå ut med reklam och försöka dra igång i slutet på augusti efter semestrana.

Ha det så kul på valpträffen!
kram
Cissi och Elton

Karina sa...

Åsa, tar Royal allregibett från myggir, bromsar, blinningar etc ?

Jag ser ut som ett stort bett hela jag...blaffor liksom ?