måndag, februari 09, 2009

Hugos hyss

Här är ungefär 0,1% av saker som Hugo hittat på sen han flytta hit.



Så här såg det ofta ut i början när han varit själv en stund.





Min gamla soffa.



Bilnycklar är ingen billig historia.



3 hål i väggen.



X antal bäddar har gått sönder här hemma.



Så här ser han oftast ut på alla möjliga ställen efter vi varit i skogen.



Så här går det när man käkar upp saker.



Men inget Hugo lärt sig av.
Det här är vad jag hitta som va kvar av min mp3-spelare när jag kom hem idag.



Man kan ju undra var resten är *suck*

Vad han gjorde i helgen, det är en annan historia..

2 kommentarer:

Sivan sa...

Haha, tur att han är så söt som han är ändå, misstänker att han varit billig många gånger annars ;) Men Creedo var nästan likadan så jag vet hur det är. Det enda jag kan trösta med är att det blir bättre med tiden...

Jo, min flytt går till ungefär lika långt från dig, men åt helt andra hållet, gatan brevid å uppe vid fotbollsplanen. Så vi kommer fortfarande bo supernära :)

Karina sa...

Oj, han är verkligen dyr i drift ;)

Ha det gott från oss