onsdag, februari 04, 2009

Trött!

Känns som jag är ständigt trött.
Jobbar ju inte speciellt mycket men ändå springer tiden iväg.
Men jag får ju faktiskt gjort väldigt mycket, träna hundarna en hel del och fixa här hemma.
Sover riktigt gott om nätterna och skönt är det.
Med gott samvete med för jag äger inte och har aldrig ägt ett duntäcke..

Helgen tillbringades i skövde, roligt var det att träffa alla mina bröder på en gång.
Syskonbarnen ser jag inte så jätteofta och det är alltid guld värt att få tillbringa lite tid med dom.



Mamma hade ordnat jättebra kalas, men jag tror det var lite för mycket mat för jag är nog faktiskt fortfarande mätt, puh..

Mest uppmärksamhet fick nog den här söta tjejen.
En riktigt rolig liten prick men väldans bestämd och vet precis vad hon vill.



Hundarna får inte va i finrummet, det har hon full koll på. Hon skäller allt på dom bara minsta tass spets kommer in.
Patryk fick höra att man ska minsann inte bara dricka öl för man måste dricka vatten me.
Sen fick jag höra att jag fick bara köpa lite godis för mina pengar, inte mycket. För man måste faktiskt ha pengar kvar till att köpa mat.
Men hon sa snällt sen när jag frågade om jag skulle köpa leksaker till henne att nä hon hade ju så många så jag kunde få köpa leksaker till hundarna istället =)

Hugo äckelhund avslutade helgen med att rulla hela sig i bajs.
Som tur är så finns snälla Gun som granne så vi fick komma och duscha Hugo i deras stall. Och Nona fick ta sig en svängom med Yngve.

Imorrn blir det jobba, skogen med hundarna, bort på middag och sen valpkurs.
Känner redan nu hur trött jag kommer va imorrn.

Inga kommentarer: