tisdag, mars 03, 2009

Hugo bus

Var på kurs idag med bustrollet. Gick helt fantastiskt bra idag =) Full kontakt hela tiden och lyssnade superbra.
Ofta brukar våra träningar sluta med att han är helt ofokuserad och jag blir sur, irriterad och tappar tålamodet. (jag vet, fel av mig)
Jag valde därför att bryta idag efter ca halva träningen och va nöjd att det gått så bra.
Så sen var vi bara med och va lite störning åt dom andra, och trots blåst och regn så gick jag bara och mös för mig själv.
Tänk om det kunde gå lika bra varje gång.


Här är två andra goa killar ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser, han kan vara fokuserad :)
Är säkert åldern som spökat och nu när han även får lite lugnande massage kommer det säkert att gå bättre och bättre :)
kram från
Cissi som borde plugga men hittar på allt möjligt annat.......

Anonym sa...

Såg att du varit inne på min hemsides-blogg - kan bara instämma :)
Tänkte också tala om att jag har en annan blogg som jag skriver mer på men inte länkar från hemsidan ifall du är intresserad *ler*
http://hundkanslan.dogblogg.eu/

Anonym sa...

Glömde skriva under förra inlägget *sorry*
kram
Cissi