söndag, mars 29, 2009

Hugo MH

Idag stack vi iväg tidigt till Tjörns BK för att göra MH.
Underbara Pia hade fixat platsen och klev upp extra tidigt för att finnas på plats som stöd åt en nervös Hugomatte.. Tack Pia. Även Nicklas som gärna sover länge kom extra tidigt för att va me, kändes bra då det faktiskt är han som tränar oss..
Jag är riktigt nöjd med dagen då jag inte hade så höga förväntningar, men tyckte Hugo skötte sig riktigt bra. Så bra han kunde för att vara han ;)
Han behöver lite längre tid på sig för att acceptera folk, och lite extra tid för att släppa vissa saker. Men det är sån han är och det var ju inget nytt för mig..
Goa Tito gjorde ett riktigt bra MH, i mina ögon är väl bäst att säga då folk tydligen har åsikter om allt. Men det var jävligt bra, så det så =)

Efter alldeles för lite sömn så lyckades jag efter att jag fikat hos Pia att backa ner i ett dike, så kan det gå när man är trött och inte vet vart man ska *s*
Som tur va så fick jag hjälp upp, skämdes inte alls.. Bara ganska mycket..

Nu sitter vi alla i våran lilla stuga i Kvänum och panikpluggar inför morgondagen..
Och aldeles strax ska jag gå och däcka i sängen..

Tack Pia för en jättetrevlig dag!!

Hugos MH kan ni se HÄR

3 kommentarer:

Sivan sa...

oh, kul med mh! grattis! :)

jag kidnappar p-platsen i morgon då :) tackar tackar :) ha det så skoj på kursen!

pia sa...

Tack själv :)

Challes matte sa...

Vad kul att det gick bra under MH för Hugo-pojken. :) Vi var igår och tittade på en rottisbekanting som gjorde sitt MH. Alltid kul att se hur de reagerar. :)

Ha det gott, ses snart.
Lotta o Challebus