lördag, mars 28, 2009

Stressad!!

Jag är stressad!!
Har alldeles för mycket att göra.
Egentligen borde jag redan ligga i sängen och sova och allt skulle ha varit färdigt.
Men inte då. Jag är väldigt bra på att göra allt förutom det jag ska.
Nona höglöper just nu och vill bara gå ut hela tiden.
Hugo är helt frustrerad av det och vet inte vart han ska ta vägen.
Inte alls bra just nu känner jag med tanke på morgondagens aktivitet för honom.
Nona måste ju följa med eftersom hon ska till mamma i veckan och jag åker dit direkt när vi är färdiga med det andra.
Idag skulle jag pluggat, storstädat och packat inför veckan som kommer.
Men nej då, hittade helt enkelt inte ork.
Sen ska ju klockan ställas om inatt så det blir en timmes mindre sömn, tycker det är för lite timmar ändå..

Jag får satsa på att bli en supergirl så jag hinner och orkar med allt!!

1 kommentar:

Karina sa...

Men du är ju redan en supergirl :)

kram från tröttisarna