söndag, mars 01, 2009

Veckan som gått

Påbörjade min utbildning som massageterapeut för hund.
Det var en intensiv vecka där vi blev fullständigt bombade med information.
Det snurrade i hela huvudet och kändes som man inte kom ihåg nånting när veckan va slut. Men nu har jag vilat hjärnan hela helgen och ska börja plugga ordentligt imorrn.
Tror nog att en hel del sitter då.
Samtidigt som det är skönt att va hemma så kommer jag framförallt sakna kvällarna där vi satt och diskuterade igenom allting och hjälpte varandra. Det känns som att det var då man verkligen lärde sig.
Men om några veckor ska vi snart tillbaka igen och vi har lovat att hålla kontakt med varandra och hjälpas åt och det känns bra.
Nona hade haft det jättebra hos mamma och blivit bortskämd. Hugo skötte sig förvånansvärt bra hela veckan och alla blev förälskade i honom. Tänk om dom visste hur han var hemma *s*

Idag har jag varit på RACC möte och det blev verkligen en heldag med resor inräknat.
Tack Mia för skjuts och trevlig resa ;)

Ska försöka ta lite bilder i veckan för nu var det ett tag sen.
Men nu är det snart dags att hoppa i säng så jag orkar upp och jobba imorrn, ska bara rasta vovvarna först.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du hoppade på utbildningen! Bara att gratulera. :)

Jag sade upp mig från mitt förra för att starta eget, och jag ångrar mig inte en sekund. :)
Ha det gott med er,
Lotta o Challe