torsdag, april 16, 2009

Arbetsförmedlingen.

Astrist men var ju tvungen att åka dit..
Mötet gick hyfsat fort men så kom det där tråkiga när man måste sitta med en handläggare och höra på deras tjöt.. Har ju hört allt hundra gånger förut.. Fick då världens knäppaste idé att börja flirta med den här stackaren.. Slog på charmen, log extra mycket och blinkade lite.. Haha han visste inte var han skulle ta vägen så efter jag visat mina papper och gjort klart att jag vet vad jag vill göra så var vi klara.. Gött tänkte jag, allt avklarat på mindre än en timme och hemma om 15 minuter.. Detta kommer bli en bra dag..
Fatta då att jävla spårvagnen gick sönder, dörrarna pajade så då fick man sitta där inne och svettas i 45 min.. De va de glada humöret..

Nåt som är positivt är iaf att Hugos mage är återställd efter att nån envis människa absolut skulle ge han rester och märgben.

Inga kommentarer: