måndag, april 06, 2009

Jobbigt!

Var hos tandläkaren idag, fy vad jag INTE tycker om det!
Fick först bedövning, men kände ändå. Då fick jag ännu mera, men inte ens det hjälpte. Men eftersom det var så lite kvar så tackade jag nej till ännu mera.
Det gjorde jag rätt i, när jag kom hem var ju halva ansiktet bedövat. Kunde ju knappt dricka vatten. Dom sa att det skulle släppa efter 2-3 timmar, jag kan tala om att det tog nog 6 timmar. Jag känner mig fortfarande lite förlamad. Man borde få komma en timme innan och få den där bedövningen så den hinner verka!!!

Ibland har man otur.
Vi kommer sakna Zeb varenda dag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenna!

Ville bara kika in o hälsa Glad Påsk och att bilden på hundarna vid vattenfallet är så fin.
Tandläkaren är ett helsikke!

Kram Monica mfl

Karina sa...

Aj, ja tandis är aldrig kul.

Ha en bra helg nu

Kram DaffiePaffie

Pia sa...

Hejsan!
Har en massa bilder åt dig här!
Lättast är nog att bränna en skiva, för det är många, och stora :)

Kram kram