måndag, april 06, 2009

Rallylydnad!!

Var på träff i lördags med rallylydnad på schemat, det verkade riktigt roligt.
Var väl inte världens piggaste efter veckan i kvänum så jag var inte så aktiv. Men jag tror Hugo tyckte det var kul, men han var trött han me.
Nona hade älskat det men tyvärr fick hon ju inte komma in på plan eftersom hon löpte, hon får testa nästa helg..

Tog lite bilder, men inte så många som blev bra. Var ju Patryk som höll i kameran ;)
Ska gå igenom dom när jag orkar så får vi se om jag lägger upp några.

Roligt när folk pratar om saker och har helt fel.. Då gör man bort sig tycker jag..
Uppenbart att någon inte känner personen i fråga, kanske finns en anledning??

1 kommentar:

Karina sa...

Låter kul med Rallylydnad. Ja, lite bilder kan du väl slänga upp :)

Trodde folk slutat att prata så...hmmm