söndag, april 19, 2009

Nöjd!

Haft det ganska bra nu några dagar och trivs med det mesta!
I fredags var det utgång med Sandra. Vi hade riktigt roligt och hade en hel del att prata om.
Igår var det middag för dom som satt i rasmontern på MyDog. Va lite bakis men njöt ändå av trevligt folk, bra stämning och god mat.
Idag var jag med Mia på tävling. Mia är alltid lika rolig att prata med och idag var det extra kul ;)
Nu ska jag snart ut och träna med mina hundar, sen ska jag möta Nicklas och va med och träna hans. Sen ska vi iväg och träffa en annan hund för privatträning.

Just idag känner jag att jag nästan är äckligt nöjd med tillvaron!
Jag går en utbildning som jag bara älskar och jag längtar hela tiden tills vi ska till skolan för det är fantastiskt roligt och man lär sig saker som man har mycket nytta av i framtiden.
Jag kommer påbörja ytterligare en utbildning i maj, även det inom hund.
Jag har ett jobb som jag älskar. Mycket ansvar men ganska så fritt och jag får lära mig mängder av nya saker varje dag, och det blir aldrig tråkigt.
Sen finns det en annan sak som gör mig otroligt glad varje dag, men det tänker jag inte skriva om nu.

3 kommentarer:

Milla sa...

Gött att livet är så underbart!! Ta vara på det så blir livet enklare att leva även i de svårare stunderna ;)

Kramar från oss i Skåne

Anonym sa...

Härligt att livet känns så bra :)
Ska bli kul att ses på söndag och höra vad det är för ny utbildning du ska gå.
Ha en bra vecka!
kram
Cissi

Milla sa...

TJOHOO Grattis till Hugos HD A AD UA!! Härligt härligt :0))