torsdag, januari 01, 2009

Gott nytt år!



Hoppas alla får ett gott nytt härligt år!

Mitt kunde ju börjat bättre, att va arbetslös är inte så roligt.
Men jag ligger i och hoppas på att jag hittar något innan april, för då tar min lön slut.

Nyår fungerade jättebra med hundarna. Va hos några vänner och firade.
Lite reaktioner blev det väl precis när smällandet drog igång som värst, men sen lockade det mer med god mat och bus med barnen som var där.
Fantastiskt duktiga båda vovvarna med barn, men sen måste jag även säga att det var fantastiskt duktiga barn med hundarna ;)

Minus 7 grader är det just nu, har varit ute med hundarna var för sig.
En timme var fick dom.
Har man bara ordentliga kläder på sig så är det riktigt skönt att va ute i kylan.
Hade nog till och med för mycket kläder på mig, men bättre det än tvärtom.

Inga kommentarer: