tisdag, januari 20, 2009

Jobb, kurs & Sigge

Har börjat komma in i jobbet lite mer nu och det känns bara roligare och roligare.
Är väl lite svårt ibland att va ansvarig för telefonsamtalen när man inte riktigt vet hur allting fungerar så man har svar på alla frågor, men det går framåt.
Hemsidan har även blivit bättre nu efter mina små tips =)

En stor fördel med jobbet är att jag får hänga på vilka kurser jag vill, så nu ikväll tog jag med mig Hugo för han behöver verkligen det. Han är jätteduktig och lär sig snabbt, bara han kunde släppa omgivningen och fokusera helt på mig så skulle vi nog kunna komma långt. Men det är väl så att ingenting ska vara lätt.
Men nu har vi ju alla möjligheter att träna för fullt så nu kommer både han och Nona att få jobba på.

Vi har även hittat Nonas gamla kompis Sigge på dagiset, jätteskojigt ju. Så nu har vi fått tillbaka kontakten lite och är ute och promenerar emellanåt.

Inga kommentarer: