onsdag, januari 28, 2009

kamera skoskav träning malte

Fick en för tidig present av Patryk idag, ett zoomobjektiv till min kamera.
Jag blev jätteglad för det har jag pratat om länge att jag vill ha.
När man fyller gammal så får man visst fina presenter ;)
Så nu ska vi ut och fota massor.
Måste bara vänta till mitt hemska skoskav går över.
Gick samma runda som jag brukar i söndags och hade samma skor som jag haft i ett år snart, helt plötsligt så känner jag att det skaver, på båda fötterna!!!
Knepigt, knepigt.
Inte bev det bättre efter att jag hjälpte till med rastnigen av hundarna på jobbet dagen efter.
Men men, det som inte dödar det härdar =)

Va på kurs med Hugo igår igen.
Det som går bra går jättebra men jag har fortfarande problem med samma saker som förut, vi får kämpa på helt enkelt. Speciellt nu när vi får mycket hjälp av många kunniga.







Nona fick följa med hon me igår. Alltid duktig och skötsam men säger ifrån tydligt när hon tycker någon är för påträngande.
Hon ska få börja följa med till jobbet på måndagar då jag inte vill sitta där helt själv på kvällarna.





På kvällen så var vi och hälsade på lilla Malte.
Dom växer fort nu dom små liven men åh så söta.







Inga kommentarer: