lördag, januari 17, 2009

Skändla X 2

Började dagen med att en än en gång åka till Susanne och spana in valparna, det har blivit några besök där nu.

Hemma igen så var det ombyte och sedan promenad med Siv i skändla. Eftersom det nu blir 4 hundar så delade vi upp dom så första varvet tog vi Nona och Creedo, det gick väldigt lugnt till. Sen var det dags för Hugo och Svea, ganska så mycket mer fart blev det. Tyvärr glömde jag kameran, tycker det var lite dåligt av Siv att inte ha med sin heller ;)

Det känns att man varit sjuk en vecka att kondisen inte är på topp, så väl hemma somnade jag o hundarna gott i sängen en stund. Nu blir det en slapp hemmakväll.

1 kommentar:

Sivan sa...

Euhrm.... Jag hade faktiskt kameran i fickan men... ja... jag glömde visst att använda den... :( Sorry, jag ska försöka bättre mig till nästa gång!! :)

Tack för en trevlig eftermiddag, Hugo och Svea rockade!