fredag, januari 02, 2009

Långpromenad



Var med Tobbe och Vincent runt Delsjön idag.
Det tog sin lilla tid att traska runt och efteråt va både jag och hundarna så trötta så vi däcka i sängen.
Jag börjar bli helt förslappad nu av att inte ha nånting att göra.
Tur man har hundarna, annars hade jag nog bara ätit och sovit.

Imorrn börjar MyDog.
Jag och Nona ska sitta i rasmontern på söndag från 13.30, sen sitter jag på måndag kl 9.
Ska bli roligt att göra nånting, hoppas bara jag kommer upp på morgonen ;)

2 kommentarer:

Karina sa...

Hej Åsa och tack för pratstunden idag :) Se till att Hugo nu håller sig på mattan framöver ;)

Tänk att man inte vet vem vilka är förrän man säger sin hunds namn...haha

Ha det gott
Karina & Daffie

Anonym sa...

Hej gums!
Kul att träffa dig idag även om det inte var så länge.
kram kram
Pia